Про нас

Українська аграрна асоціація – команда провідних фахівців з багаторічним досвідом у різних сферах, діяльність якої спрямована на підвищення ефективності державної політики щодо розвитку аграрного сектору.

 

Активність УАА
Законопроекти
Загальна інформація про
кількість законопроектів УАА
станом на цей час
Заплановані
4
У роботі
14
Завершені
8
Кількість за період
Поквартальне відображення
кількості законопроектів УАА
та стану їх упровадження
протягом декількох років
Легенда
Заплановані
У роботі
Завершені
Квартали
I
II
III
IV
2017
2016
2015
2014
2013
Мета

Підвищення ефективності вітчизняного агропромислового комплексу в наслідок формування прозорого, зрозумілого, орієнтованого на розвиток бізнесу правового середовища і державної політики в Україні, що дозволить не тільки закріпити за Україною імідж провідного продовольчого центру світу, а й суттєво підвищити рівень добробуту громадян та фінансово-економічну стабільність держави.

Завдання
  • Захист інтересів вітчизняних сільськогосподарських виробників;
  • Впровадження передового досвіду ефективного правового регулювання у агропромисловому комплексі;
  • Гармонізація українського законодавства із правовими нормами ЄС;
  • Підвищення міжнародних рейтингів України, що відображають умови і якість розвитку бізнесу, в тому числі аграрного;
  • Спрощення правил ведення бізнесу і відносин з органами влади;
  • Запобігання появі та викорінення корупціогенних норм у вітчизняному законодавстві;
  • Налагодження постійного відкритого діалогу між органами влади, аграріями, громадськістю та міжнародними інституціями.
Види діяльності
  • Розробка проектів нормативно-правових актів (закони та підзаконні акти) у сфері земельних відносин та щодо діяльності агро-промислового комплексу;
  • Аналіз регуляторного впливу нормативних актів, моделювання та прогнозування наслідків прийняття проектів актів;
  • Представництво та лобіювання інтересів аграріїв в органах законодавчої і виконавчої влади, місцевого самоврядування;
  • Сприяння встановленню зв’язків та налагодженню постійного діалогу між представниками вітчизняного бізнесу, органів влади, громадськістю, міжнародними корпораціями та організаціями тощо.
Здобутки за час діяльності
Дата реєстрації Назва / Наслідки прийняття
3006 1 Вересня 2015 р.
Ухвалення даного проекту закону дозволить оптимізувати процес виявлення, управління та передачі до комунальної власності земельних ділянок та іншого нерухомого майна у складі відумерлої спадщини, що створить підґрунтя для суттєвого збільшення матеріальної та фінансової бази місцевого самоврядування.
2558а 31 Серпня 2015 р.
  1. Скасування та/або обмеження дії 22 дозвільних процедур та вимог щодо здійснення господарської діяльності, в тому числі: ветеринарні свідоцтва та довідки для кормів рослинного походження, карантинний дозвіл на імпорт або транзит, ліцензія на поводження з особливо небезпечними речовинами та відходами, державна атестація плідників, допуск до відтворення плідників, сертифікація племінних ресурсів, експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва дитячого харчування, реєстрація зовнішньоекономічних контрактів щодо окремої рибної продукції та інші;
  2. Обмеження повноваження окремих державних органів щодо здійснення функцій державного контролю;
  3. Спрощення процедури реєстрації деяких добрив, що дозволить суттєво знизити їх ціну в Україні та зменшити залежність української економіки від імпортних цін на природний газ;
  4. Суттєве скорочення адміністративних витрат для аграріїв;
  5. Спрощення виходу нових суб’єктів господарювання на ринок;
  6. Покращення інвестиційної привабливості АПК та позицій України в міжнародних рейтингах економічної свободи.
2655 17 Квітня 2015 р.

Знижено адміністративне навантаження на аграріїв при перевезенні рослин в 3 рази або на 1,1 млрд. гривень щороку, зокрема:

1. обмежено термін видачі карантинного та фітосанітарного сертифікатів 24-ма годинами після завантаження транспортного засобу, що відповідає міжнародним практикам;

2. запроваджено окремі переліки об'єктів регулювання для: імпорту, експорту та реекспорту, а також контролю за переміщенням територією України, що відповідно надасть можливості для забезпечення більш гнучкого контролю за виробництвом та обігом продукції рослинного походження;

3. забезпечено публічний доступ до інформації на інтернет-сторінці центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері карантину рослин, прозорості у прийнятті адміністративних рішень та своєчасного інформування про них, як суб'єктів господарювання, так і міжнародних торговельних партнерів;

4. запроваджено декларативний принцип реєстрації осіб, які здійснюють господарську діяльність, пов'язану з виробництвом та обігом об'єктів регулювання, що дозволяє прибрати необґрунтований адміністративний бар'єр у вигляді проходження перевірки під час включення до реєстру з боку центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері карантину рослин, оскільки державний контроль за вирощуванням та обігом об'єктів регулювання вже здійснюється на всіх етапах.

Хочете бути в курсі останніх новин Української аграрної асоціації?
Підпишіться на оновлення: